MGT Regnskap AS er et autorisert regnskapsførerselskap og komplett tjenesteleverandør som tilbyr et bredt spekter av regnskapsrelaterte tjenester og økonomisk råd.

DITT ROT VÅRT FUNN

DITT ROT VÅRT FUNN

Remittering.

Remittering betyr å betale fakturaer og regninger fra et regnskapssystem, der en liste med fakturaer blir eksportert til et venteregister i banken. Kort forklart handler det om å spare tid og penger på å automatisere og forenkle betalinger og postering i forbindelse med faktura. Transaksjonskostnadene vil også reduseres på grunnlag av at utbetalingene gjennomføres uten rentetap på forfallsdato.

Kontroll dine forpliktelser og likviditet.

Alle inngående fakturaene kan sendes direkte fra dine leverandører inn til vårt regnskapssystem. Fra systemet sendes det en link tilbake til virksomheten for å godkjenne kostnaden. Når fakturaen er godkjent blir den bokført og klargjort for betaling. På denne måten blir det ingen forglemmelser, og du har full oversikt over dine forpliktelser og likviditet. Du får uansett full kontroll over hva som blir utbetalt i form av elektronisk attestasjon/godkjennelse med kopi av alle fakturaene som du kan gi kommentarer til eller holde igjen betalingen av.

Spar tid.

Tjenesten gir en god og effektiv oversikt over leverandørene hvor regnskapet blir oppdatert automatisk. Kanskje det virker som en triviell sak å betale fakturaer, men det krever raskt mer ressursinnsats enn du tror. Våre ansatte er fleksible og lar det være opp til deg om du ønsker å sette hele arbeidet til oss, eller om din virksomhet ønsker å gjøre store deler av jobben selv. Spar tid ta kontakt med oss.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.  Read more